Gi ditt innspill til hvor den nye barnehagen på Andenes bør være!

Hvor skal den nye barnehagen på Andenes bygges? Du kan nå gi ditt innspill.

Formannskapet i Andøy vedtok 13.11.2023 å sende ut tomterapport for ny barnehage ut på offentlig høring. Har du meninger om hvor på Andenes den nye barnehagen bør bygges så har du nå mulighet til å gi innspill.

Frist for å gi ditt innspill er 15.desember 2023.

Trykk her for å gi ditt innspill

Her kan du lese foreløpig rapport om aktuelle tomter: Rapport - vurdering av tomter til ny barnehage på Andenes (PDF, 4 MB)

Hvor skal den nye barnehagen på Andenes bygges?

Endelig tomtevalg skal avgjøres av kommunestyret tidlig i 2024.  Det er allerede vedtatt at man skal bygge en ny barnehage som skal erstatte dagens Myrulla og Måsungen barnehager, men hvor den nye barnehagen skal bygges er ikke bestemt. I foreløpig tomtevalgsrapport er det gjort vurderinger av en rekke ulike tomter, og kommunen ønsker innspill før endelig avgjørelse skal tas av Andøy kommunestyre.