Ny plan på Kvalnes. Høring og offentlig ettersyn for detaljreguleringsplan Andøy industripark Kvalnes 2

Andfjord Salmon AS ønsker en revisjon og utvidelse av gjeldende reguleringsplan –Detaljregulering for Andøy Industripark Kvalnes vedtatt i 2018.

Andfjord Salmon AS har startet arbeidet med å revidere gjeldende reguleringsplan på Kvalnes. Pågående arbeid har synliggjort at realiseringen av anlegget på Kvalnes vil krevet et annet og/eller større areal, enn det som er avsatt i gjeldende regulering for Andøy Industripark Kvalnes. Dette medfører et behov for justeringer og oppdatering av gjeldende reguleringsplaner i området.

Planforslaget ble behandlet av formannskapet i Andøy kommune som vedtok å legge planforslaget ut til høring og offentlig ettersyn.

Du finner planforslaget med bestemmelser, planbeskrivelse og andre sentrale dokumenter i saken ved å klikke her.

Planområdet på Kvalnes, omfatter området vist på kartutsnittet nedenfor:

Merknader til reguleringsarbeidet kan rettes til: Andøy kommune, Tekniske tjenester Postboks 187, 8480 Andenes

Eller pr. epost til: postmottak@andoy.kommune.no

Merknader må sendes innen 29. Februar 2024

Har du spørsmål knyttet til planarbeidet kan du kontakte Emil Iversen på tlf: 93048006 eller på epost til: plansak@andoy.kommune.no