Læringsseminar: Evaluering Samskap og veien videre

Andøy kommune inviterer til læringsseminar 6.desember fra 09.00-14.00 i Kommunestyresalen for å besvare spørsmålet: Hva har vi lært gjennom Samskap, og hva blir veien videre?

Andøy kommune har gjennomført et seksårig omstillingsprogram, SAMSKAP, som nå er ferd med å avsluttes. Innovasjon Norge og Oxford Research har i høst gjennomført en evaluering av programmet. Det har vært innhentet innspill både fra spørreundersøkelse og intervjuer med aktører som har bidratt i omstillingsarbeidet. Resultatene skal nå presenteres og veien videre drøftes.

Vi inviterer derfor til et læringsseminar onsdag 6. desember der du får anledning til å delta i diskusjonen om det videre nærings- og samfunnsutviklingsarbeidet i Andøy.

• Velkommen ved ordfører Kjell Are Johansen
  • Presentasjon sluttevaluering ved Oxford Research AS
  • Diskusjon og drøfting av veien videre
  • Lunsj