Dette er en del av vår digitale satsing for å forbedre arbeidsflyt, styrke samhandling og tilby bedre tjenester til både helsepersonell og innbyggere.
Hva er Aidn?
Aidn EPJ er et nytt og moderne elektronisk pasientjournalsystem (EPJ) utviklet spesielt for den norske kommunehelsetjenesten. I Andøy kommune brukes det innen “Pleie og omsorg” og “Psykisk helse og avhengighet”. Systemet er en del av en større digital satsing for å forbedre arbeidsflyt, styrke samhandling og gi bedre tjenester til både helsepersonell og innbyggere.
Gjennom mitt.aidn.no kan du:
- Sende og motta meldinger med helsepersonell
- Få oversikt over avtaler, besøk og oppfølging
- Følge med på hva som skjer – når det skjer (behandlingsplaner, pasientkalender, tjenester og vedtak)
- Involvere pårørende i oppfølgingen
- Søke helse og omsorgstjenester via Aidn med BankID
Hvordan får jeg tilgang?
Du kan logge inn via mitt.aidn.no med BankID. Tjenesten fungerer best på mobil, men kan også brukes i nettleser på PC.
Er det en app jeg kan laste ned?
Nei. Aidn fungerer best i nettleseren på mobil.
Er det trygt?
Ja. All kommunikasjon skjer via sikker innlogging med BankID, og dine helseopplysninger behandles i tråd med gjeldende personvernlovgivning.
Trenger du hjelp?
Her finner du brukerveiledninger og informasjon fra Aidn.
Har du spørsmål om Aidn, kan du kontakte oss på telefon 76115000 eller e-post postmottak@andoy.kommune.no. Du kan også spørre helsepersonell neste gang du er i kontakt med dem.
Har du spørsmål eller innspill til selve Aidn-tjenesten, kan du ta kontakt med dem her