Nå kan du booke din saksbehandler

De nye nettsidene gir publikum anledning til å booke seg tid med en saksbehandler i Andøy kommune.

Emil Iversen, arealplanlegger i Andøy kommune, er en av dem som er åpen for å bli booket. Andøy kommune   Noen andværinger har nok opplevd at det har vært vanskelig å komme i kontakt med en saksbehandler. Publikum har jo ikke oversikt over når saksbehandlere er på jobb!

Nå har vi en løsning på dette klar. Du kan rett og slett avtale et møte gjennom din telefon eller pc!

De saksbehandlerne som har åpnet for møter, legger inn i sin egen kalender når de er åpen for å møte kundene sine.

Kundene kan enkelt se når saksbehandleren har tid, og bestille et møte.

Andøy kommunes saksbehandlere har store forhåpinger om at publikum bruker den nye løsningen. Håpet er at kundene skal få mer forutsigbarhet, og saksbehandlerne skal bli mindre forstyrret av uplanlagte treff og telefoner.

Her kan du booke møter.