
Saksdokumenter, plankart, reguleringsbestemmelser og planbeskrivelse slik de ble vedtatt, kopi av saksframlegg og saksprotokoll er tilgjengelig på vår hjemmeside:
https://www.andoy.kommune.no/innsyn.aspx?response=journalpost_detaljer&journalpostid=1100022252&scripturi=/innsyn.aspx&skin=infolink&Mid1=1011&
Dokumentene vil også være tilgjengelige på kommunens Servicetorg i perioden frem til klagefristen utløper. Ønske om kopi av dokumentene rettes til Servicetorget i Andøy tlf. 76 11 50 00.
Klagerett og frister: De med klagerett i henhold til pbl § 12-12 er grunneiere og andre med rettslig klageinteresse, og er varslet.
Fristen for å klage på vedtaket er etter forvaltningsloven § 29, PBL §1-9 satt til 15.august 2024.
Det opplyses om adgangen til å be om utsatt iverksetting av vedtak inntil klagefristen er ute, eller klagen er avgjort, jf. forvaltningsloven § 42.
Eventuelle klager på vedtaket kan rettes til: Andøy kommune, Tekniske tjenester, Postboks 68, 8480 Andenes eller til postmottak@andoy.kommune.no merket. «Reguleringsplan Andenes brannstasjon/Prærien».
Etter klagefristens utløp vil vi orientere forslagsstiller, direkte berørte parter og regionale myndigheter om eventuelle innkomne klager på vedtaket.
Erstatning/innløsning, krav om erstatning etter plan- og bygningsloven § 15-2, og krav om innløsning etter samme lov § 15-3 må være satt frem senest 3 år etter at reguleringsplanen er kunngjort.