Vi ønsker et reiseliv som skaper gode opplevelser, tar vare på lokalsamfunnet og gir verdier tilbake til kommunen. Bor du i Andøy, besøker du kommunen, eller driver du næringsvirksomhet her? Da håper vi du vil dele dine erfaringer og synspunkter.
Klikk på lenken under og del dine tanker. Jo flere som svarer, desto bedre grunnlag får vi for fremtidige valg og prioriteringer.
Undersøkelsen tar ca. 2-4 minutter.
Hvordan opplever du turismen i Andøy kommune?
Ha en god sommer! 🌞
Linn Foyn-Therkelsen