Nye lokaler vinteren 2026
01. august 2026 flytter vi ut av våre lokaler i storgata og over i midlertidige kontorer i påvente av nye lokaler på rådhuset. Etter planen vil vi ta i bruk de nye lokalene på rådhuset innen året er omme.
I mellomtiden vil all post bli håndtert via postkassen på rådhuset og avtalte møter vil i hovedsak gjennomføres på Rabben.
Vi ber om forståelse for at denne overgangsperioden kan medføre noen endringer, og vi ser fram til å kunne ønske velkommen til nye lokaler i vinter